logo Multitronic Oy
Mjölnaregatan 10
65100 Vasa
Web: www.multitronic.fi
Telefon: 06 - 319 77 00
E-post: info@multitronic.fi

Kundservice

Våra kundrådgivare hjälper dig gärna med alla frågor som kan uppstå. Tveka inte att kontakta oss om du har frågor som gäller webbsidan, produkter, beställningar, leveranser, reparationer och garantier. Om du hellre vill prata ansikte mot ansikte, kan du besöka din närmaste Multitronic eller iTronic butik, så hjälper vår vänliga personal.

Kundtjänsten når du:


Mån - Fre – 09:00 - 17:00

Lör - Sön – Stängt

 

Du kan kontakta andra avdelningar på följande sätt:

Service / Reparationer:

+358 (0)6 319 77 00

Marknadsföring:

marketing@multitronic.fi

Vanliga frågor och svar (FAQ)

Var finns min beställning/produkt just nu?
Varje beställning är individuell, så vi kan inte ge dig ett exakt generellt svar. Du kan följa utvecklingen av din beställning från din profil på sidan "Mina beställningar", där du kan se den aktuella statusen för din beställning. Om du vill ha mer information om din beställning rekommenderar vi att du skickar ett e-postmeddelande till info@multitronic.fi med ditt beställningsnummer.
Hur returnerar jag en produkt?
Kunder har en 14-dagars returpolicy för beställningar som görs via onlinebutiken. Att returnera produkten är enkelt och kostnadsfritt. Klicka här för att läsa returinstruktionerna och villkoren.
Vad är leveranstiden för produkt X?
På produktsidan ser du alltid beräknad leveranstid och tillgänglighet för den aktuella produkten. Genom att flytta markören över den lilla info-logotypen bredvid datumet kan du se en detaljerad beskrivning av produktens beräknade leveranstid och även om produkten finns i lager eller hos en leverantör. Du kan också se hur mycket som finns i lager i vårt centrallager och i våra butiker på produktsidorna.
Varför går inte min betalning igenom?
Om du har valt Klarna eller Walley som betalningsmetod kan problemet bero på ett tillfälligt fel och du kan försöka göra beställningen igen om en stund. Om ovanstående betalningsmetoder inte fungerar, vänligen kontakta din valda betaltjänst. Om du har problem med andra betalningsmetoder, vänligen kontakta oss via e-post info@multitronic.fi och beskriv ditt problem så exakt som möjligt.
Information om leverans
Information om leverans

Hämtning i butik eller beställning till ett paketautomat? Ta reda på mer om Multitronics leveransavgifter, metoder och mer.

Läs mera
Garanti
Garanti

Problem med produkten? Här hittar du fullständiga garantivillkor och instruktioner om hur du gör ett garantianspråk.

Läs mera
Service och installationer
Service och installationer

Våra professionella tekniker kan reparera alla typer av skador på PC och Mac. Vi erbjuder också alltid en kostnadsfri felsökningstjänst. Klicka här för att läsa mer om våra tjänster.

Läs mera

Startsida

Meny

Köpkorg

Sökning